Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kinke schreef:ga ik hier zojuist naar de vmb (klein soort welkoop), hebben ze voer van st.hippolyt......is een probeersel van ze. Ben benieuwd of het gaat verkopen. Ze hebben voorlopig maar 2 soorten. Heb even een folder meegenomen. Wat vinden jullie van vit.e en selenium bijvoeren?
. De vader van mijn zwager is gisteravond overleden. Allemaal weer zo lekker zo rond deze dagen.
dus op dieet en aan het werk. Wel rustig aan opbouwen want ze heeft natuurlijk een paar weken vrij gehad, maar vanavond ging ze erg fijn!!
je vraagt je inderdaad af waarom mensen aan paarden beginnen af en toe.
hij krijgt vandaag zijn laatste spuit met pijnstillers en ontstekingremmers en dan is het afwachten hoe het gaat. tot nu toe loopt hij op een best redelijk tempo maar hij blijft zn voeten nog steeds eerst achter en dan voor neer zetten, dus hij heeft van die klap voetjes.
Janouk is er wel hoor!
Terwijl de haflinger niet eens meedeed. Image had echt de lente in haar hoofd.
niet warm, niet gevoelig, niet kreupel, maar wel dik vanaf de sprong tot aan de koot. Dus kijk ik dat maar weer even aan.
)

Tja… dan moet je dat bokken maar even voor lief nemen…. Hahaha
maar ik weet niet wat ik nu kan doen. Hopen dat de smid maandag zegt, dat het opnieuw beslaan dit kan veroorzaken. Want ik hoop niet dat de onsteking weer begint…. en het ergste is... maandag gaat hij opnieuw haar hoef beslaan...
, maar ik heb niks veranderd aan haar voerschema.