Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:Wat de vossige ijslander (hoe heet hij ook weer?) betreft... Daar lijkt hij alles normaal te belasten. Gelukkig maar, valt het mee, tenminste op dit filmpje.
gohya schreef:@Safiera
Volgens mij staat het verhaal over Fyanne hier ergens op Bokt,ik zal zo eens zoeken.
Dit dier heeft een verschrikkelijke tijd gehad met veel ellende en pijn.Dankzij Cowgirl en nog iemand heeft ze het gered daar op stal.
Ik had de D.A. gebelt vandaag en ik moest het laatste restje Metacam gewoon geven,omdat het ook pijnstillend is.Verder moet ik het been nog koelen en de hoef schoon maken met water,en elke dag in de gaten houden.
Zo heb ik dat de vorige keer ook gedaan,ik smeer er nooit iets op.
Ik heb vandaag foto's gemaakt v.d. hoef,de wond word groter/breder.[zal ze zo uploaden].
Safiera schreef:Nee, de track bemest ik niet. Al zou dat misschien wel beter zijn voor het gras. (Tekort aan voedingsstoffen levert ook weer stress, en dus fructaan op)
Mijn pad is 4 meter breed op de twee lange stukken, en dan 60? meter lang.
Weiland is een rechthoek. Op de twee korte zijdes zijn paddocks, dat zijn stukjes van 10x28 denk ik.
hestejente schreef:Safiera schreef:Nee, de track bemest ik niet. Al zou dat misschien wel beter zijn voor het gras. (Tekort aan voedingsstoffen levert ook weer stress, en dus fructaan op)
Mijn pad is 4 meter breed op de twee lange stukken, en dan 60? meter lang.
Weiland is een rechthoek. Op de twee korte zijdes zijn paddocks, dat zijn stukjes van 10x28 denk ik.
Klinkt leuk zegIk heb opdracht gekregen om m'n paard vooral niet meer op met kunstmest of drijfmest bemest gras te zetten, denk dat je voor die voedingsstoffen beter voor goed, schoon hooi kunt zorgen...