Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik woog 55 kilo (1.68 lang) dus dat tikt best aan
oh ja en ook een leuke vraag was wat ze er dan mee doen bij de Rendac
" want mijn kop stond nou echt niet naar de bende opruimen die een ander van het werk gemaakt had. Maar goed ik heb me er doorheen geslagen. Nog maar 2 dagen en dan vakantie!
En zo staan er nog 21?! Walgelijk.......
Lekker naast je neerleggen, ze weten niet beter
gatver. Gelukkig is het paardje nu in goede handen. Mijn zoon is junior ambassadeur van Brooke Hospital en hij laat me geregeld van dit soort foto's zien, maar dat zijn paarden in de derde wereld, waar de eigenaren het ook slecht hebben. Deze foto's van jou zijn gemaakt in het rijke Westen, gatver. 

Vandaag ging het beter, in stap zie je zowieso niets en loopt ze lekker door, in draf is ze kreupel, dat voetje is ook weer warm
Maar er is niets verandert aan haar dieet, hoe is het nu weer mogelijk?! Ook zij heeft zich een poos geleden verstapt in een mollengang en liep daarna op drie benen, maar nu lijkt het toch weer van haar voetje te zijn aangezien die warm is......
Hij staat nu "al" 4 dagen zonder pijnstillers en hij loopt nog altijd goed. Hij is ook weer lekker chagie tegenover Mouse, dus da's ook een zeer goed teken, haha.Nitro schreef:- ja ik heb foto's laten maken van dr hoeven, ze heeft een daler en een saker. rechts voor is bijna door de hoef heen.