Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:Voor deze testen moet je paard niet nuchter zijn - er mag hooi gegeven worden. Het paard mag geen krachtvoer ( brok, muesli etc.) dus n die zin dan wel nuchter.
Robin_Rikkie schreef:Ik ga het voor nu dan houden op marstall Force. De dierenarts moet volgende week komen voor de inentingen en ik wil hem dan meteen laten checken inderdaad. Het is eigenlijk begonnen met zijn hoefbevang van afgelopen winter maar dat zouden bijwerkingen van de medicijnen kunnen zijn (volgens de dierenarts) maar op het momen is het nog steeds. Het is niet costant, hij heeft er goede hopen tussen zitten maar ook slechte..
Daatje schreef:Jannepauli schreef:Dan is je DA niet goed geïnformeerd. Zeker voor de PPID test is hooi geen probleem.
Klopt, ze gaf aan dat nuchter ivm ems en insuline resistentie is. Ik wil eigenlijk het stro niet weghalen, hier ligt ze veel
Daatje schreef:Balen, ze liep weer slechter en had duidelijk weer meer pijn... dierenarts was er voor bloedafname, helaas meer reactie op bekloppen van de zijkanten van de voorhoeven.... weet iemand of aanhouden van de ontsteking kan komen door onbehandelde cushing of ems? Dierenarts zegt van wel, maar helaas heb ik geen 100% vertrouwen meer in wat de da zegt