Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rideltje1992 schreef:Supervixen dat is goed nieuws
Helaas hier slecht nieuws. Nu week van medicatie af en weer stok kreupel. Lijkt hem duidelijk weer te ontlasten. Morgen weer bellen met Emmeloord. Zit er aan te denken haar in te laten slapen. Miss de echo nog afwachten 11 maart maar denk niet dat we vooruitgang gaan zien
manonwelmer schreef:Hier ook een paard die een peesblessure heeft gehad waar hij nu herstellende van is! Na 12 laserbehandeling is die weer op de been morgen nog een echo en daarbij hoop ik op goed nieuws dat we verder mogen gaan trainen
Naath86 schreef:Rideltje wat lastig allemaal zeg. Maar kunnen ze de echo niet naar voren schuiven?
Koetjeboe goed nieuws!
Die van mij gaat erg goed. Zijn lekker aan het opbouwen. Nu valt het me alleen op dat de hele dag het been eigenlijk goed is maar ik was er net nog en dan is het been iets warmer en wat dikker. Overdag is het eigenlijk gewoon goed en de bult die er waarschijnlijk, is ook gewoon weg.. iemand die dit herkent? Zou ik me zorgen moeten maken?
koetjeboe schreef:Naath86 schreef:Rideltje wat lastig allemaal zeg. Maar kunnen ze de echo niet naar voren schuiven?
Koetjeboe goed nieuws!
Die van mij gaat erg goed. Zijn lekker aan het opbouwen. Nu valt het me alleen op dat de hele dag het been eigenlijk goed is maar ik was er net nog en dan is het been iets warmer en wat dikker. Overdag is het eigenlijk gewoon goed en de bult die er waarschijnlijk, is ook gewoon weg.. iemand die dit herkent? Zou ik me zorgen moeten maken?
snap niet helemaal wat je bedoelt.
Maar overdag zijn bij mijn paard de benen steen koud met dit weer en helemaal dun met een klein hard bobbeltje. Zet ik haar op stal. Dan zijn de benen na enkele uren iets opgelopen en met name het kleine bobbeltje heeft er meer vocht om heen zitten. En ze voelen warmer.
zet ik ze morgens weer buiten met een half uur is alles weer dun en koud.
van de week had ze voor het eerst morgens nog dunne koude benen.