_Tristan schreef:Ja, we doen ook longeren en soms alleen wandelen, ik probeer het zo veel mogelijk af te wisselen.
Longeren lijkt me vrij belastend voor knie-artrose ? Rechte stukken veel beter. Denk ik....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tristan schreef:Grote voltes, geloof me ik doe niks op eigen houtje nu.. Alles volgens advies van de kliniek.
Ik ben ook niet opzoek naar kritiek... meer benieuwd naar ervaringen delen als meer mensen dit herkennen.
Saaams schreef:Ik ben benieuwd naar de pea, pak je de reguliere versie of die van pharmahorse?
Mijn artrose dier doet het beste op duivelsklauw vloeibaar van naf en vitamine e ( +selenium ivm dat dit te weinig bij ons in de grond zit).
Ik merk op glucosamine en mixvarianten nooit enig verschil of iets.
plutolover schreef:Saaams schreef:Ik ben benieuwd naar de pea, pak je de reguliere versie of die van pharmahorse?
Mijn artrose dier doet het beste op duivelsklauw vloeibaar van naf en vitamine e ( +selenium ivm dat dit te weinig bij ons in de grond zit).
Ik merk op glucosamine en mixvarianten nooit enig verschil of iets.
Dat heb ik ook. Mijne staat ook op Duivelsklauw van naf en vitamine e van heltiehorse
Kwa ijzers heb ik sinds kort weer demping met siliconen en hij loopt weer super. Hiervoor gewoon met ijzers. Maar mijne kan niet zonder ijzers
Sica schreef:Hoeveel van de Pea geef jij? Ik kan nergens de dosering vinden afgezien van de Pharmahorse variant maar daar staat 1 maatschepje en niet hoeveel mg.
Wil dit misschien ook wel gaan proberen, zowel bij mijzelf als bij mijn paard.
neetoch schreef:Ik zou daar zeker belang bij hebben Maris. Want ik ga nu idd naar duivelsklauw kijken voor een natuurlijke pijnstilling, maar geen idee of er betere opties zijn?