Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
purple schreef:Ik heb Vito gevoerd, maar mijn pony vond het niet meer lekker toen ik de 3e zak gekocht had..
cissie schreef:purple schreef:Ik heb Vito gevoerd, maar mijn pony vond het niet meer lekker toen ik de 3e zak gekocht had..
De mijne was er na 2 zakken ook klaar mee, die laatste heb ik tegen heug en meug nog opgevoerd omdat ik anders met een open zak bleef zitten.
Ze staat nu op calvalor fiber force en we zitten momenteel aan zak 2 maar ze eet het nog van harte.
Dobel schreef:Wanneer jullie je paard hoefbevangen constateren op de wei (1e x dat je het constateert) en vervolgens van het gras afhaalt op een zandpaddock en medicatie geeft, na hoeveel dagen lopen jullie paarden dan weer normaal, niet zo stuwend zegmaar? Ben erg benieuwd, paard eergisteravond hoefbevangen geconstateerd, gelijk op de paddock gezet en nu denk ik verbetering te zien (of ik wil het zien) dus ben benieuwd naar jullie
cissie schreef:@Robin_Rikkie :
Volgens de producent zou het een compleet voer zijn naast hooi.
Maar ik geef altijd kruiden erbij (kruidenmix van de paardendrogist), maar dat deed ik ook bij de andere voeders die mijn paardje kreeg.
Daarnaast geef ik ook nog vitamine E met lijnzaad ivm de hb.
Dus of het in de praktijk echt afdoende is (alleen de fiberforce) kan ik niet zeggen.