Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nombrado schreef:Stel dat ik een foto zou zien van de hoeven van een paard, waarvan ik vind, dat ie niet goed staat?
en ik zou zeggen , "die staat er goed op"....., dan ben ik aan het liegen!!! en spreek dus niet mijn waarheid uit.
capopjekop schreef:Had Ronald daar niet eens uitleg aan besteed? Eigenlijk zouden we zijn reacties gebundeld ergens terug moeten kunnen lezen.
geerke schreef:ik heb de indruk dat op het moment de nieuwelingen....die dit topic zoooo hard nodig hebben....gewoon wegblijven.
En dan streeft dit topic jammergenoeg zijn doel voorbij....
nombrado schreef:nombrado schreef:Oké, maar als dus het hoefbeen verplaatst is bij hoefbevangen paarden, ga je dan de voetstand daarop aanpassen? of, ga je de hoefstand hetzelfde houden als altijd, om zo het hoefbeen weer naar de juiste plaats te krijgen.
bij HB paarden, kan er na herstel nl niets meer van te zien zijn op de foto.
dus hierin de vraag, ga je de hoef aan passen aan de nieuwe stand vh hoefbeen? of begeleid je het hoefbeen weer naar de originele stand?
vandaar ook mijn eerdere vraag?
capopjekop schreef:Even over de lange teen: Mijn smid en Rob maken de teen juist wel kort, om idd het afrollen te bevorderen. Ben wel benieuwt wat de beweegredenen zijn om de teen lang te laten. Had Ronald daar niet eens uitleg aan besteed? Eigenlijk zouden we zijn reacties gebundeld ergens terug moeten kunnen lezen.
nombrado schreef:nogmaals deze vraag?
weet iemand hier een antwoord op?
nombrado schreef:Misschien een idee, dit topic een huiskamertopic te laten maken?
daar is nl geen ruimte voor discussie en kan gehuiskamerd worden over dit onderwerp
nombrado schreef:nogmaals deze vraag?
weet iemand hier een antwoord op?
Liene schreef:Ik geef de F4F nu 14 dagen en merk wel al een verschil. Zijn vacht blinkt vele beter, oogjes niet meer zo dof,.. Hij stapt ook redelijk goed en gisteren sloeg hij er in om tegen de stal deur te duwen en naar buiten te lopen achter zijn vriendinnetje aanHij draafde een stukje maar was dan toch zo slim om te stappen.
Toch de pijnstilling weer wat verminderen denk ik
Embe schreef:Pfff, meld mij ook maar weer eens: pony was vorige week opeens flink kreupel. Precies aan de kant waar gekanteld hoefbeentje zit. Hij heeft een week op metacam gestaan, verbeterde aanzienlijk. DA heeft daarna buigproeven gedaan en door de metacam toch weer niet rad. Onderkant verdooft, aanzienlijke verbetering. Morgen naar de kliniek voor foto's: verdenking katrolgewricht of straalbeentje... klinkt niet heel fijn. Kan iemand mij alvast wijzer maken waar ik mij op voor moet bereiden?
nombrado schreef:ik overhoor niet (dat is jullie interpretatie)
ik vraag (er staat dan een ? bij, en heb ik serieus interesse erin)
echter denk ik dat ik beter even naar Ronald kan pb en met deze vraag!
daar krijg ik vermoedelijk normaal antwoord op.
Wel leuk trouwens, zat al zijn posts eens te lezen en kwam heel wat posts tegen, ook van mensen van hier, waar duidelijke uitleg door hem aan jullie gegeven is.
Wordt me het één en ander duidelijk wat betreft sommige die hier al zo lang posten
lolclub schreef:capopjekop schreef:Had Ronald daar niet eens uitleg aan besteed? Eigenlijk zouden we zijn reacties gebundeld ergens terug moeten kunnen lezen.
hierbij de link naar al zijn posten op bokt![]()
search.php?author_id=70362&sr=posts