Megasus horse runners... jouw mening?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Re: Megasus horse runners... jouw mening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 16:35

Nah, ik hoef niet direct mijn bestelling te annuleren. Ook omdat ik dan wellicht helemaal geen product krijg maar wel mijn geld kwijt ben. Dan krijg ik ze liever wel en verkoop ze voor dezelfde prijs aan een ander.

Ik zie wel hoe het loopt allemaal, maar hoop dat we ze iig dit jaar nog krijgen :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 17:17

Nou, bij deze.. Je kan je geld dus niet terug krijgen als je meegedaan hebt met de Kickstarter actie.

Als je toch twijfelt aan het product en je dus je geld terug wilt, is de beste optie ze zelf te verkopen.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:17

tsss, t'is toch wat! Nou in ieder geval goed dat we het nu weten, dank je!

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:26

Monique1963 schreef:
tsss, t'is toch wat! Nou in ieder geval goed dat we het nu weten, dank je!

Je deed toch ook een donatie en de schoenen waren een bedankje, je hebt in principe niets besteld. Vind het eigenlijk wel logisch dat je niet terug kan krijgen :o

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:55

Ik ben dan ook niet kwaad ofzo. Had niet echt iets anders verwacht. Maar nee kan je hebben, ja kan je krijgen. ;)

Ik denk dat ik toch nog even afwacht tot ik ze heb en dan beslis wat ik er mee doe. Bij deze staan mijn Runners wel evt te koop voor de echte liefhebber.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:15

Haha iets te koop zetten wat er nog niet is verkoopt denk ik niet zo goed...denk dat de echte runner liefhebbers wel even afwachten tot ze hun eigen runners krijgen :+

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 20:42

moet je ff de maat erbij zeggen jackytje

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 21:12

Klopt. Ze zijn maat 160. Het gaat dus om een paar (2 stuks). ;)

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 10:44

Nou wie weet als jij ze niet gaat gebruiken en wat ik besteld heb voor mijn paardje (150 en 160) past en ik ben blij met die dingen, wil ik ze wel van je overnemen. Mag ik optie nummer 1?

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:03

Is goed, Monique. :D

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:07

O trouwens Jacky, jij als tinkerlover vindt het misschien wel leuk mijn volg topic te lezen over de storie van mijn tinker. Het is nu topic van de week, dus makkelijk te vinden. het heet het tij keren kan dat

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:10

Grappig, een vriendin (ook Bokker) zit net naast mij en sprak over het topic. Ik had het nog niet gezien, maar bij deze volg ik ook. ;) Wat een boef is jouw Tinker zo te lezen zeg.

Maar goed, om even terug op de Megasussen te komen - Ik ben echt benieuwd of ze nu hun beloofde termijn gaan behouden. Zelf ben ik aan het opteren voor Swiss Galoppers nu.

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:24

Swiss galoppers. Heb ik even opgezocht. Zien eruit als easyboots? Ik heb easyboots. Vind ik minder prettig dan bijv renegades. Heb je daar al eens op gekeken? Renegades trekken veel makkelijker aan omdat ze een kantelbare achterkant hebben.

Voor mij lijken megasus dé oplossing. Dus ik wacht maar af helaas. En ik vermoed dat het wel 2018 gaat worden.

Grappig dat jullie het hadden over mijn topic, dan zie ik je daar waarschijnlijk ook nog wel.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:28

Hmm ik vind Easy Boots er toch nog anders uit zien qua systeem en filosofie ook. Renegades had ik zelf lang mijn oog op, maar ik heb al veel gehoord dat die kabeltjes zo snel stuk gaan. (Heb zelf een vriendin die er heeft)

Uiteindelijk vond ik de Megasus ook wel interessant ivm sokkenpaard en ook omdat ik ze voor bv. een week nodig had op trektocht. Maar mijn ambities zijn veranderd.. Ik denk dat ik gauw veel geld zou kwijt zijn aan de plakspullen. Daarom denk ik dat ik best investeer in een goede hoefschoen die wel even zal meegaan aangezien ik niet vaak rij (en mijn paarden eigenlijk geen hoefschoenen nodig hebben, maar je weet nooit..)

Ik wil gewoon niet van die lompe dingen zoals de Equine fusions of Cavallo's, mijn paarden zijn al lomp genoeg. _O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:31

Van de renegades gaan de kabels idd snel stuk, ik heb de mazzel dat m'n pa ze voor nop maakt, maar irritant is het wel... Verder wel een fijne pasvorm!

Jammer dat het allemaal zo'n vertraging oploopt, ben nog steeds nieuwsgierig naar het producten, dus blijf het topic volgen met, hopelijk snel, jullie ervaringen :)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 12:02

Ik vind mijn cavallo's altijd best hip staan eigenlijk. :P
En ze doen het perfect. Afgelopen donderdag pony hoefbevangen. Zooltjes in haar schoenen gedaan en ze heeft ze sindsdien 24/7 om. Geen 1 wondje. En een blije pony want haar voetjes doen zo geen zeer.

Ondertussen lees ik hier nog steeds mee en ben ik blij dat ik niet besteld heb. Ik wacht wel af tot ze er echt zijn.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 12:31

Ik ken mensen die de Cavallo's in het echt hebben, heb ze ook al in gebruik gezien. Helaas minder goede ervaringen. Er zijn dan ook weer mensen die er helemaal gek op zijn..

Maar Cavallo en Equine Fusion lijken qua model op elkaar en dat is niet echt wat ik zoek. Tenzij we zien bij een pas sessie dat die echt het beste zijn voor mijn paard, wie ben ik dan om er niet voor te kiezen gewoon omdat het wat lomper oogt.. :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 12:37

Ik weet dat dit niet echt het topic voor hoefschoenen is, maar heb je al eens aan scootboots gedacht? Hier een tevreden klant, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken en snel droog. En een haast minimalistische schoen :)

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 13:12

Die scootboots zien er ook kek uit!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 19:35

Hebben jullie al vernomen dat megasus een prijs heeft gewonnen? Staat op hun Facebook site..
Levering oktober november zag ik ook ergens in de reacties staan.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 20:10

Een prijs voor uitstel? _O-

zuma1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:00

Oeii ik kon niet langer wachten en heb nu de scootboots aangeschaft .Las ik nu een duits artikel dat het weer wordt uitesteld?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:13

zuma1 schreef:
Oeii ik kon niet langer wachten en heb nu de scootboots aangeschaft .Las ik nu een duits artikel dat het weer wordt uitesteld?

Waar staat dat? Het laatst geplaatste artikel gaat over de testers. Dat deze op een show te zien zijn...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 09:35

Een set gaat bij mij sowieso de verkoop in. Sinds de aanschaf/kickstarter zijn we van pensionstal veranderd, waardoor we niet meer op de verharde weg komen. Behalve bij menritjes, maar die zijn sporadisch en dan werken de hoefschoenen die we al hadden prima voor het ene paard.

Het andere paard loopt inmiddels ook al een paar maanden zonder ijzers en dat gaat goed, maar voor hem wil ik wel een set achter de hand houden voor het geval hij toch weer last gaat krijgen van hoefzweren/kneuzingen. We hebben helaas veel bospaden met stenen.

Maar ik ben blij dat ik voor nu prima vooruit kan en de vele vertragingen daarom ook niet frustreren. Wie weet ligt de set nog jaren ongebruikt bij mij in kast, wat een goed teken zou zijn :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 10:27

Jammer van alle uitstelling. Had graag goede verhalen gehoord.