Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Qizz schreef:Ja die rotvorst. Ik ben ook zo bang dat er dan weer wat gebeurd zodat alles wat je nu opgebouwd hebt voor niks is geweest. Dat ze uitglijden...
Maar hele dagen binnen deze winter is ook geen succes want ik kan daar buitenaf met sneeuw en ijzel niet meer komen op een gegeven moment. Dus ook niet met de trailer weg. Nadeel van staan in de busch busch... :-D.
) maar dan heb ik tenminste geen valse hoop.
Hij is nog geen pas kreupel geweest. Hoe frustrerend is dat....
maar ja dat is te vroeg),...
heel gevoelig, hopelijk heeft dat er nog iets mee te maken..
Ze heeft er ook nooit meer last van gehad, ging het maar altijd zo makkelijk.. MontyRulezz schreef:Ireen, inderdaad een beetje raar dat hij de ene keer wel rad is en de andere keer niet. Wat laat de scan dan eigenlijk zien?? Als daar niks op te zien is dan moet het toch ergens anders vanaf komen zou ik zeggen.
.
We zullen zien, straks even de stalhouder bellen.
. Ze zei me wel dat door al het stappen en draven wat we tot die tijd gedaan hebben de basis gewoon super zal zijn en we dan ook echt snel aan de slag zouden kunnen. Ze drukte me wel op hart dat mocht het been op gaan lopen ik gelijk een week rustiger aan moest doen totdat het weg was. Zo blijven we bezig
.
doe het een heel enkele keer als het erg slecht weer is of op hele rare tijden, dan kom ik toch niemand tegen.