Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:Ik begrijp dat de fjord van kootmiradrum dus ook veel last heeft na een bekapping...vervelend hoor!
capopjekop schreef:Even een egopost, ik zie het momenteel helemaal niet zitten. Typ nu ook echt met tranen in mijn ogen. Net paardjes hun hooi gegeven en Grietje loopt nog steeds slecht. Ik weet gewoon niet meer wat de volgende stap is. Nog een keer de dierenarts/holistische therapeut erbij? Maar wat kan hij me nog meer vertellen? Een keer een geheel bloedonderzoek? Nog een keer foto's maken van de hoef? Ben ik te ongeduldig na het bekappen (bijna 1,5 week geleden)? Kortom veel vragen waar ik het antwoord niet op weet. Ik hoop zo erg op verbetering. Als het zo lang door blijft gaan vrees ik dat ik nog een keer de moeilijkste beslissing van mijn leven moet gaan nemen.
capopjekop schreef:Even een egopost, ik zie het momenteel helemaal niet zitten. Typ nu ook echt met tranen in mijn ogen. Net paardjes hun hooi gegeven en Grietje loopt nog steeds slecht. Ik weet gewoon niet meer wat de volgende stap is. Nog een keer de dierenarts/holistische therapeut erbij? Maar wat kan hij me nog meer vertellen? Een keer een geheel bloedonderzoek? Nog een keer foto's maken van de hoef? Ben ik te ongeduldig na het bekappen (bijna 1,5 week geleden)? Kortom veel vragen waar ik het antwoord niet op weet. Ik hoop zo erg op verbetering. Als het zo lang door blijft gaan vrees ik dat ik nog een keer de moeilijkste beslissing van mijn leven moet gaan nemen.
romeorowan schreef:@capopjekop: gosh meis, wat een ellende, heel veel sterkte. Misschien kun je inderdaad nog nat zand in de box proberen.
@lolclub: foto's zien er goed uit.
De Formula4Feet kun je ook bestellen bij Werkman Hoefijzerfabriek in Groningen. Ook een superservice, binnen 2 dagen staat het voor de deur, je hoeft er niet voor te tekenen en de rekening sturen ze na.
Of het duurder of goedkoper is als bij paardnatuurlijk weet ik niet ('k ben niet heel erg prijsbewust)
capopjekop schreef:. Het liefst zou ik dan naar van nassau gaan, aangezien een aantal hier zulke goede ervaringen met hem hebben. Maar ik krijg het niet over mijn hart om Grietje 1,5 heen en 1,5 terug op de trailer te vervoeren.