Rollkur filmpje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:29

Lovely schreef:
easygoing schreef:
@ Rana:
pffffff volgens mij heb spreek ik hier niet vol lof over een bepaalde trainen en omdat ik hem desalniettemin niet in een kwaad daglicht wil plaatsen hou ik zijn naam voor mezelf.

Wat jij doet, is dus gewoon de roddelarij in stand houden. Tenzij je de bewuste trainer van de bewust hengst erop aangesproken hebt, maar iets zegt mij dat je dat niet hebt gedaan. Maar goed, wat jij kan, kunnen we allemaal: ik ken een paard dat zijn pootjes hoger optilt als een bepaalde geblondeerde krullenbol in zijn vuistje kucht. Tja, wat nu?

Doe niet zo belachelijk. als ik mee doe met roddelen dan noem ik wel namen lijkt me zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:30

Nee, jij doet liever geheimzinnig stemming maken en daar heeft echt niemand iets aan :n.

easygoing

Re: Rollkur filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:31

nee namen noemen en een hetze opzetten daar schieten we wat mee op. Wat jij wil is pure sensatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:33

Nee, het enige dat ik zou willen is dat je ophoudt met die stemmingmakerij. Of je wijst aan wat je goed en fout vindt, of je houdt je bij je eigen ervaringen, maar niet allerlei balonnetjes oplaten over mensen zonder te vertellen wat en hoe.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:40

Mensen, ik krijg steeds een mailtje met het bericht dat iemand een bijdrage doet aan de discussie en dan zijn jullie aan het bekvechten! Doe dat eens buiten het topic!

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:41

lijkt mij een goed idee ik ga wel even via pb bekvechten met MISS Lovely

Overigens neem ik niets terug wat ik eerder geschreven heb het zijn de feiten zoals ze zijn klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:53

Nope, we gaan niet via pb bekvechten en we gaan ook geen valse insinuaties meer doen over mensen. Wat jij hier in het topic inbrengt, zijn geen feiten, maar speculaties en daar hebben we helemaal niks van.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:56

Jij maakt ervan dat het speculaties zijn ik weet dat het feiten zijn.
Nogmaals wat ik al via pb stuurde naar je lijkt het er meer op dat jij niet uit kan staan dat je niet weet over wie dit precies gaat en ik geen namen wil noemen.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:59

Soms is het maar al te moeilijk om je mond te houden als je veel weet maar niemand mag "het weten". Zie hier meer mensen voorbij komen die "pretenderen" op bekende stallen gewerkt hebben. Jullie zouden beter moeten weten als Easy het moeilijk te maken.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:00

poeh hey.... zullen we er over op houden? ik heb al herhaaldelijk op je gereageerd easygoing dus zullen we het er bij laten?
Rana schreef:
easygoing schreef:
nee ook niet per PB.
Reden heb ik al duidelijk gemaakt.

Lief, die naam noem ik ook niet en verder de namen welke ik wel noem, steken zelf niets onder stoelen of banken omdat ze simpelweg niets verkeerd doen.....

en daarmee is voor mij die kous af

Whinnylando; misschien is het handig te vermelden welke mensen je bedoeld? dan geef je deze immers ook de optie er op te reageren en mochten ze er zin in hebben een cv door te mailen?

prioika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 18:07

waar gaat dit allemaal over?? zullen we weer ontopic gaan? :)
(het zou jammer zijn als er alsnog een slotje op komt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:11

easygoing schreef:
Jij maakt ervan dat het speculaties zijn ik weet dat het feiten zijn.
Nogmaals wat ik al via pb stuurde naar je lijkt het er meer op dat jij niet uit kan staan dat je niet weet over wie dit precies gaat en ik geen namen wil noemen.

Beste easygoing, het interesseert mij helemaal niets wat jij mij per pb stuurt en het interesseert mij nog iets minder over wie jij hier loopt op te scheppen :). Hoogstwaarschijnlijk kom ik meer op GP wedstrijden dan de meesten hier en zie ik meer GP ruiters rijden en dat ook nog eens in Nederland èn buitenland. Je hoeft mij dus niet echt meer uit te leggen, wie wat doet en hoe :).

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:58

beste lovely het gaat niet over het hier en nu dus dat jij nu op GP wedstrijden kom wil nog niet zeggen dat jij de wijsheid in pacht hebt. Bovendien dit soort dingen komen vaak niet naar voren op wedstrijden (helaas).
Opscheppen zou ik het ook niet willen noemen het is nogmaals het is een reaktie op iemand die hier in dit topic zei dat paarden die op een echt slechte manier behandeld/getraind worden niet in de top meelopen. Waarop ik het tegendeel aangaf. En dan maakt het niet uit over wie het gaat.

Voor de andere mensen die dit topic wel leuk willen houden, ik heb geprobeerd dit via Pb te bespreken met Lovely maar zoals jullie zien heeft zij daar geen zin in en vind ze het prettiger om hiermee een topic op slot te werken.

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:35

Ik wil je dan ook aanraden haar verder te negeren, zodat het on topic blijft. Soms moet je de verstandigste zijn :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:39

Dat heb ik me ook voorgenomen ;) .

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:11

Moderatoropmerking:
Er zijn verscheidene topics geweest over dit onderwerp. Waar meningen gegeven konden worden, Hier een slotje