Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rideltje1992 schreef:Hier merk ik ook door de kou dat het been wat dunner is en kouder.
Twijfelde nog of ik het alsnog moest gaan koelen of niet. Heb ik niet gedaan. Weet iemand of dat met deze kou wel gewoon kan of beter van niet?
Onze afspraak met Emmeloord is ook verschoven naar maandag. Het is niet te doen op de weg hier.
Rideltje1992 schreef:Hier merk ik ook door de kou dat het been wat dunner is en kouder.
Twijfelde nog of ik het alsnog moest gaan koelen of niet. Heb ik niet gedaan. Weet iemand of dat met deze kou wel gewoon kan of beter van niet?
Onze afspraak met Emmeloord is ook verschoven naar maandag. Het is niet te doen op de weg hier.
mistid schreef:Even bijgelezen, aan het begin werd ik erg vrolijk van alle positieve berichtjes, toen werd het overwegend negatief () maar daarna gelukkig toch nog een heel blij berichtje van Nathiie.
In december zijn wij voor een controlescan geweest en de pezen waren beide weer heel. Vandaag heeft ie speciaal beslag gekregen (lichtmetalen velgen
![]()
) en over een week mogen we weer gaan opbouwen!