ElCamino schreef:Lolclub: Ron zet Chico ook zo op de ijzers, dus daqt ondergeschoven verzenen verhaal raakt kant nog wal.
Verder ziet het er prima uit hoor.
Dank je voor je steun, ik twijfel zelf ook absoluut niet aan de kennis en kunde van mijn hoefsmid

Jannepauli schreef:Nou LC... ze hangt ook hier wel heel erg in de peesjes hoor... Maar daar gebruik je toch die mooie oranje bandages voor?![]()
Ik heb net nog even gekeken bij Hittie.... ze hangt er nog

en die Smilie.... die ga ik lenen van je de volgende keer....
Jannepauli schreef:Ik vind de voeties van Hittie er weer keurig uitzien, fijn te horen dat de witte lijn ook weer beter gaat.
Bij Pauli zie ik het ook bij iedere bekapbeurt verbeteren.
Heeft Pauli nog een zichtbare verbreding of is de lijn alweer helemaal dun ?
Jannepauli schreef:Update over de "zuil": mijn DA kwam weer terug na overleg met de klinieksmid, maar beiden bleven bij hetzelfde verhaal: beschadiging kroonrand. Zit me niet lekker, voelt niet goed. Dus vandaag toch maar een mailtje naar Rob van Nassau.
Wat zou de volgende stap dan zijn, het oude littekenweefsel wegsnijden ?
en wat zijn de gevolgen op langere duur voor de hoef als je er niks aan doet ?
Jannepauli schreef:Pau had trouwens gisteren een aanval van "iets".. stond helemaal in het zweet toen ik haar binnen haalde, oogje weer kei-dik en heel veel pijn - heb twee zakken pro dynam gegeven, ze stond met haar arme koppie te zwaaien van de pijn. Vanmorgen zag 't er weer beter uit - ga dus door met zalven ( terra cortil) .
Wat akelig joh, sterkte ermee...