Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaike2800 schreef:bedankt voor je mening sinasong, ik zal er over nadenken.
Vinden meer mensen dat, of is dat alleen de traditionele manier van bekappen? Hoe kijken bv mensen die natuurlijk bekappen hiertegen aan?
maaike2800 schreef:Waar zie jij een gat linksvoor?
Er is nu een andere smid geweest.
Waarop baseer je dat de tenen te lang zijn kan dat misschien gezichtsbedrog zijn op de foto?
Kan wel even kijken of ik nog betere foto's heb.
Djimmert schreef:Dat kliniek ijzers gaat adviseren dat begrijp ik, daarom deze vraag.
Er komt nu elke 6 weken een natuurlijk bekapper (in het begin kwam hij elke 4 weken), heeft zijn opleiding bij jaime jackson gedaan, waar ik zeer tevreden over ben. En snap dat ijzers symptoom bestrijding zijn maar een paard op 3 benen is voor mij ook geen optie......
Djimmert schreef:Zit nu even met een dilemma, ik heb mijn fries nu ruim 8 mnd ijzerloos staan. R.v. Was hij in het begin heel gevoelig, gelukkig is dat overgegaan. Tot gister hij liep begin vd de dag iets onregelmatig en aan eind vd dag stond hij op 3 benen. Meteen naar kliniek gereden. DA denkt forse hoefkneuzing en zweer. Bij snijden op de gevoelige plek kwam er al heel snel veel bloed uit maar geen pus. Hij staat daar nu nog en ze gaan vandaag verder kijken. Maar hoe ga je hiermee om mbt blote voeten? Toch ijzers eronder? Of zijn er alternatieven?