Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
]Citaat:En ik werd (al tijdje geleden) getipt op 'gember'. Schijnt dezelfde soort werking te hebben als buut, maar dan zonder bijwerkingen. Ik heb zojuist een pot besteld. Is het proberen waard denk ik dan maar.
http://www.lehrer.uni-karlsruhe.de/~za433/ingwer.html[/quote
Citaat:Een zijwandhoornzuil is bijna altijd het gevolg van een verkeerde stand van de hoef. Vooral bij lage of ondergeschoven verzenen ontstaan er grote tegenstrijdige krachten op de hoefwand waardoor deze aan de bovenkant kan scheuren. De verzenen drukken dan richting de bodem waardoor er grote druk op de kroonrand komt te staan terwijl de delen halverwege de hoef samengedrukt worden.
Door deze druk zal een hoornzuil ontstaan die over de gehele hoefwand naar beneden groeit, beginnend vanuit de kroonrandscheur.
setteke schreef:Ja, hij had rotstraal in de diepe straalgroeve. Voor de HB had hij dit niet, maar het is gekomen doordat hij een aantal weken met gips gestaan heeft en er dus geen lucht bij kon komen.
Het blauwe wat je ziet is OTC spray (wat ietwat uitgelopen is).
Isapaardje, wat een heftig bericht.