Raamzicht schreef:Oh daar hoor ik wel meer goede verhalen over. Dat als je van de trailer komt hij het vaak al kan zien aan de beweging wat het is. Knap hoor. Fijn dat je er nu iig achter bent. En ook dat je naar jezelf bent blijven luisteren. Je vroeg die echo's niet voor niets. Nu op naar volledig herstel. We duinen voor je. Zei hofma nog wat over de prognose erna? Kun je weer Endurance in? Wij hebben deze maand onze eerste Endurance gereden na een fikse peesblessure vorig jaar (9 maanden rekende de dierenarts voor maar door paard naar zwembad te brengen ging dat veel sneller).
Hij was positief over de toekomst.
Vroeg hem ook van wat denk je kan ik haar weer rijden in de toekomst weer wedstrijden enz.
Toen zei hij direct ik zou je niet naar de watermolen sturen voor dure shockwave als ik denk dat het een leuke grasmaaier is.
Hij had het nu over 9 weken stappen aan de hand dan 9 weken onder het zadel en dan weer wat conditie op bouwen.
Maar de exacte revalidatie zou ik wel horen bij de watermolen, dat was ook weer afhankelijk van het aantal klappen wat die shockwave ging geven.
Hij zag het verder aan het veren in de kogel, toen hij me dat zei dag ik dat ook wel maar mij zelf was het nog niet opgevallen. maar je zag echt dat de rechts veel minder door veerde.
Ja ik ben blij dat ik nu naar me gevoel heb geluisterd maar baal ook dat ik dat niet eerder heb gedaan.
Naja nu niks meer aan te doen, nu maar hopen dat ze goed hersteld.
Was dat nog duur dat zwemmen