Wat wel grappig is, is dat mijn humane homeopaat ook een middel heeft voorgeschreven voor mijn paard. Baad het niet schaad het ook niet dus ik probeer het gewoon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nvanriet schreef:@ Mirgino: de mijne heeft dezelfde blessure gehad als jou paardje, maar zijn been is nog altijd dikker, er blijft toch nog een beetje vocht in hangen precies. De ene dag meer als de andere.
Verder blijven we eigenlijk sukkelen. Eerst een zware verkoudheid, dan stille koliek, regelmatig loopt hij ook achter niet helemaal zuiver, ofwel kijk ik zodanig naar zijn benen dat ik spoken zie. Ik heb vandaag mij vroegere lesgeefster gecontacteerd om eens te komen kijken en voelen. Zij heeft hem ook heel veel gereden en zal mss kunnen geruststellen.
Diertjec schreef:Ik ga ook eens googelen, ben wel benieuwd
Wij zijn in ieder geval weer bezig met opbouwen. Vrijdag begonnen, los in de longeerbak, zaterdag ook. Zondag vrij en vandaag weer eens gelongeerd met bijzet. Rustig aan, niet te lang en vooral haar zelf laten zoeken naar wat wel en niet kan
[ [url=m/eg3jeN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met het beeld ben ik in ieder geval wel heel blij
PPPeet schreef:Oke zal eens googlen. Pfff met al die buitenrit foto's en wedstrijdresultaten op mijn facebook raak ik soms best gefrustreerd... hebben jullie dat ook? Moet wel zeggen dat ik altijd een heel positief persoon ben hoor, maar op 1 of andere manier de afgelopen dagen iets minder![]()
Wat wel grappig is, is dat mijn humane homeopaat ook een middel heeft voorgeschreven voor mijn paard. Baad het niet schaad het ook niet dus ik probeer het gewoon
mistid schreef:Ik kom hier ook meelezen.
Gisteren is in Wolvega een blessure aan de tussenpees vastgesteld, en het bot is bij de aanhechting van de pees aan het oplossen. Zondag moet ik hem weer brengen en dan wordt hij maandag ingespoten met groeimiddel en iets wat het oplossen van het bot remt.
We springen in de klasse ZZ en rijden ook af en toe een internationale wedstrijd. Kans dat hij weer terug komt op dat niveau is 60%.
Ik voelde met rijden al een tijdje 'iets', maar niemand zag er wat aan. Ik dacht dus dat ik te voorzichtig was geworden omdat het zo goed gaat. Zaterdag een SGW gereden, beide keuringen goed. Zondag over het harde stappen, hij schrok van de bosjes en steigerde een aantal keer heel hoog waardoor ik viel. Toen is ie in z'n eentje naar huis gedenderd over het asfalt en toen ik er weer op stapte liep ie niet goed. Waarschijnlijk heeft de blessure er dus al gezeten maar is de pijn door de klappen op het asfalt geactiveerd. Normaal zijn we thuis van het even aankijken maar ik had hier zo'n slecht gevoel bij dat ik maandag in de pauze van werk snel heen en weer ben gereden om filmpjes en foto's te maken. Die doorgestuurd naar een paar mensen en toen gelijk Wolvega gebeld waar ik dus gisteren terecht kan.
Nu ben ik me aan het oriënteren op de mogelijkheden tijdens het herstel.
Ik heb al IceVibe boots aangeschaft.
Daarnaast lees ik veel goede dingen over aquatrainer/seawalker en ook het een en ander over compressiekousen. Natuurlijk zal alles in overleg gaan met de arts maar als ik niet weet wat ik kan gebruiken kan ik er ook niet naar vragenwat gebruiken jullie zoal?
Ik las op een van de vorige pagina's ook al over goede resultaten met een aquatrainer en compressiekousen.