setteke schreef:Capopjekop, succes morgen in Roosendaal!
Dito... en vooral ook de weg er naar toe

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nombrado schreef:lolclub schreef:@Nombrado
Vind je het echt grappig als er zulke dingen gebeuren ?
Ik namenlijk niet !
buiten de stress die het voor Setteke oplevert als zoiets gebeurt kan het tevens grote gevolgen hebben voor haar paard.
nombrado schreef:Vanuit mijn ervaring met hoefbevangen paarden, sprong ik een gat in de lucht bij dat soort escapades
of uitspattingen!
En daarmee is het prima goed gekomen.
Paard voelt zelf prima aan of ze pijn hebben of niet.
of ze moeten zwaar onder de pijnstillers staan, dan is het een ander verhaal!
geerke schreef:nombrado schreef:Vanuit mijn ervaring met hoefbevangen paarden, sprong ik een gat in de lucht bij dat soort escapades
of uitspattingen!
En daarmee is het prima goed gekomen.
of ze moeten zwaar onder de pijnstillers staan, dan is het een ander verhaal!
meer heb ik even niet te zeggen....
Setteke ik begrijp dat je kookt....ik zal duimen dat het geen nare gevolgen heeft...
setteke schreef:Ik mag het komende half jaar alleen maar grotendeels stappen met hem en het gaat de goede kant op.
Deze escapade van vanmiddag kan funest zijn voor hem. Dus ja, ik zou hem graag in een glazen kistje doen voor zijn bestwil.
Hij voelt zich idd goed, mijn verantwoording is dat ik hem tegen zichzelf moet beschermen.
Alleen iemand die dus geen flauwe notie heeft van de zorgen die wij hebben als eigenaren/verzorgers van HB paarden, kan zoiets doms zeggen.
Sorry, ik kook inmiddels.
nombrado schreef:Vanuit mijn ervaring met hoefbevangen paarden, sprong ik een gat in de lucht bij dat soort escapades of uitspattingen!