Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PPPeet schreef:Een vraag aan degene die een paard hebben waarvan de peesblessure al genezen is:
Wordt de plek waar de blessure heeft gezeten weer helemaal dun of blijft er een lichte verdikking achter,door bijv. bindweefsel?
PPPeet schreef:Een vraag aan degene die een paard hebben waarvan de peesblessure al genezen is:
Wordt de plek waar de blessure heeft gezeten weer helemaal dun of blijft er een lichte verdikking achter,door bijv. bindweefsel?
Supervixen schreef:Ik heb voor mezelf besloten dat ik het ongeveer 9 maanden geef. Gelukkig zie ik al wel iets verbetering.
Ik zie in dit topic al vaker voorkomen dat paarden genezen zijn van bijv een peesblessure linksvoor en dan hetzelfde rechtsvoor krijgen. Ik vraag me af waarom.. zou dit door erfelijkheid komen?
Diertjec schreef:PPPeet schreef:Een vraag aan degene die een paard hebben waarvan de peesblessure al genezen is:
Bij die van mij blijft er een bult zitten, littekenweefsel gok ik.
Voor de rest, wat een ellende weerSterkte voor jullie allemaal.
Supervixen, ik zou het in ieder geval nog een paar maanden aankijken, je zit nu in het begin en kans is er natuurlijk dat het weer goed komt. Ik ben nu een jaar verder en ben sinds vrijdag weer aan het opbouwen.