Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:Dank je wel Inney. Hij is ook zo dapper en opgewekt, dat ik gewoon heel veel moeite heb om de defintieve beslissing te maken. Als hij nou de hele dag stil in een hoekje lag, dan was het makkelijk. Maar hij bilijft vrolijk en hij komt altijd naar me toe, ook als ik hem moet spuiten. Natuurlijk zal een dier zich altijd beter voordoen dan hij is, omdat ze in het wild anders meteen prooi zijn. Maar hij lijkt niet ongelukkig. Zucht, kon hij maar praten.
bigone schreef:Melanie hij praat wel en je begrijpt hem ook alleen hebben mensen dat niet meteen door. Fijn dat je het niet opgeeft, ik weet ook nog een thermografe die werkt samen met kootwijkerbroek, ook een gerenommeerde kliniek. Iid eerst even die hierbovengenoemde mailen, zij is waarschijnlijk wel goedkoper, succes.
quartel schreef:Als hij niet opknapt en je geen uitweg meer ziet kan je altijd nog kiezen om hem open te laten maken en te zien wat er loos is.
Krijgt hij dan een bloeding dan weet je dat hij anders ook niet verder meer kwam.
Misschien dat je dan pas die gok kan en durft te gaan nemen.
Je verstand en je gevoel in conflict.......ik weet er alles van en daar ben je niet zomaar even over uit.
hou je taai ook?