Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yellowfish schreef:Nou, dierenarts is weer weg, en het is nog even afwachten. De foto's waren niet verontrustend. Linksvoor geen kanteling, rechtsvoor een klein beetje..
Ik moet haar rechtervoorhoef nu 2 x per dag 10 minuten in de biotex weken en van de pijnstillers afhalen om te zien hoe het zich ontwikkelt en of er niet toevallig toch ergens een zweertje zit. Ze reageerde namelijk wel gevoelig toen hij met de tang aan de gang ging, op de plaats van het hoefbeen.. Woensdagmiddag bellen we dan om verder te overleggen..
Opvallend was trouwens dat ze op het harde een stuk beter loopt dan op het zand!
paars schreef:@lolclub: mooi te zien, en idd spectaculair gegroeid. Dat wijt ik toch ook wel (wellicht deels hoor) aan de F4F, want toen ik Vash dat begon te geven merkte ik dat ook. Super! Ik heb met rijden gewacht tot de hele hoef vernieuwd was (dat is heel goed te volgen) zou nu dus weer mogen beginnen, maar heb denk ik te lang gewacht. Ben nu Toos Inspiratieloos
.
KootMiraDrum schreef:@lolclub, je ziet wel meerdere ringen, zijn er meer veranderingen geweest? Ander hooi ofzo? Netjes hoor!
Fjord en Tinkermerrie krijgen beide ook niet de volle dosering F4F, maar voor 300 en 400 kg (wegen 516 en 632 kg). Ze zijn er stapelgek op.
capopjekop schreef:Even een egopost, ik zie het momenteel helemaal niet zitten. Typ nu ook echt met tranen in mijn ogen. Net paardjes hun hooi gegeven en Grietje loopt nog steeds slecht. Ik weet gewoon niet meer wat de volgende stap is. Nog een keer de dierenarts/holistische therapeut erbij? Maar wat kan hij me nog meer vertellen? Een keer een geheel bloedonderzoek? Nog een keer foto's maken van de hoef? Ben ik te ongeduldig na het bekappen (bijna 1,5 week geleden)? Kortom veel vragen waar ik het antwoord niet op weet. Ik hoop zo erg op verbetering. Als het zo lang door blijft gaan vrees ik dat ik nog een keer de moeilijkste beslissing van mijn leven moet gaan nemen.