Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aukelizzy schreef:Dit geloof je toch niet... Ik denk echt dat ik vervloekt ben ofzo...
Haal ik net mijn jonkie van stal om te gaan rijden, eerst rondje aan de longe en jahoor hartstikke kreupel! Dus nu maar paar dagen boxrust, en dan maar even kijken en anders moet ik voor hem ook maar een afspraak maken. Ik durf het amper, ze zullen zich in Bodegraven ook wel afvragen wat ik met al die paarden doe, wordt dan paard nummer 3 inmiddels...
Flosje446 schreef:Ah nee dat meen je niet. Hopelijk is het met een paar dagen weg. Kan het niet een hoefzweer zijn?
Wat betreft het vervloekt zijn, die paranormaal genezer zei over onze stal dat hij nog nooit een plek is tegengekomen waar zoveel slechte dingen zaten. Nu vroeg ik het me ook al heel lang af of er niet iets aan de hand was op stal, want die ellende die wij hebben gehad de afgelopen jaren met ieder paard op stal. Er is er geen één bespaard gebleven.
Diosa loopt weer niet goed. In stap is weinig te zien, maar in draf loopt ze echt niet fijn.
Ireen_ schreef:We hebben hier zat paarden die nooit iets hebben.. wat me wel opvalt is dat dat meestal paarden zijn van baasjes die zelf ook wat nonchalant zijn en niet zo makkelijk een veearts bellen bijvoorbeeld. Ik heb het er wel eens over met stalgenootjes, vraag me echt af of wij dan echt meer zien en onze paarden daarom vaker iets lijken te hebben? Of zouden we het echt over onze paarden "afroepen" doordat we ons er meer zorgen om maken? Ik denk dat het negatieve denken om het zo maar te zeggen op de een of andere manier wel invloed heeft, probeer het ook niet meer te doen.. Ook voor mezelf niet, want je maakt jezelf zo gek af en toe, ik heb echt wel dagen hele erge spijt gehad dat ik weer een paard heb gekocht.