gewoonweg omdat ze wisten dat ze weer heerlijk aan het werk mochten
dat het er weer lekker om ging spannen......... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat het er weer lekker om ging spannen......... pharagirlke schreef:Nee hoor easygoing; ik zag het eerder als duidelijk maken dat dingen ook een andere reden kunnen hebben en dat mensen graag van het slechtste uit gaan.
Rollkur is LDR ofwel: laag diep rond. Anky is de meest bekende ruiter die de methode gebruikt maar ook de duitse topruiter Isabelle Werth vind het een fijne methode.Ik weet niet of Anky haar pupillen de methode al laat gebruiken? Ik weet dat er een flinke tijd terug een topic over was dat ze het haar pupillen niet aan leerd maar ik zie het Edward Gal toch ook regelmatig doen...

easygoing schreef:Precies daarom noem ik geen namen omdat ik geen zin heb in een hetze hier omtrent als ik uit was op lekker vete roddels of mensen zwart te maken dan had hier naam en toenaam geplaatst
Rana schreef:wie het wel gebruiken
edward en nicole, ja
imke en tineke ja
laurens, jep die ook....
Thaliaatjuh loopt langs stal;
"NU, NU , NU, NU!!!!!"
*paard wisselt netjes*
"braaf! nu hoeft vrouwtje niet te rijden"
Kim indd... niet alles hoeft negatief te zijn.

sanne83 schreef:KiWiKo schreef:gewoonweg omdat ze wisten dat ze weer heerlijk aan het werk mochten![]()
dat het er weer lekker om ging spannen.........
Of ze schoten gewoon enorm in de stress..
T'is maar door welke bril je ernaar kijkt..
Thaliaatjuh schreef:Rana schreef:wie het wel gebruiken
edward en nicole, ja
imke en tineke ja
laurens, jep die ook....
Thaliaatjuh loopt langs stal;
"NU, NU , NU, NU!!!!!"
*paard wisselt netjes*
"braaf! nu hoeft vrouwtje niet te rijden"
Kim indd... niet alles hoeft negatief te zijn.
Psies ja
Mijn paarden komen (als ze buiten staan) naar het hek toe gerend en als ze binnen staan gaat de hele boel hinniken.. wat betekent dat?

easygoing schreef:@ Rana:
pffffff volgens mij heb spreek ik hier niet vol lof over een bepaalde trainen en omdat ik hem desalniettemin niet in een kwaad daglicht wil plaatsen hou ik zijn naam voor mezelf.