Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SecretLIN schreef:maar als je dus hoefschoenen neemt moet je paardje wel veel vaker bekapt worden?
nu had ik dan ijzers die bleven er meestal wel rond de 10 week prima onderzitten
dus dan betaal je 55 euro... met hoefschoenen ben je wel duurder uit?
SecretLIN schreef:maar als je dus hoefschoenen neemt moet je paardje wel veel vaker bekapt worden?
nu had ik dan ijzers die bleven er meestal wel rond de 10 week prima onderzitten
dus dan betaal je 55 euro... met hoefschoenen ben je wel duurder uit?
Maris schreef:Chantal78 schreef:Mijn pony word vandaag van z'n ijzers afgehaald door een natuurlijke bekapper en dan worden de voetjes opgemeten voor de schoenen.die man vertelde mij dat hij dan na een tijdje misschien wel zonder kan omdat hij natuurlijk bekapt en dan de hoeven steeds sterker worden.Ik hoop het maar.
welk merk schoenen gaat je pony krijgen ?
SecretLIN schreef:chantal78 welke hoefsmid heb jij?
en wat kost die?
ik heb mijn merrie vorige week van dr ijzers laten halen, en zit te denken aan hoefschoenen maar moet dan wel een andere hoefsmid hebben. ik woon in groningen
SecretLIN schreef:oke, maar bedoel als je je paard dan wel vaker zou moeten laten bekappen?
SecretLIN schreef:oke, maar bedoel als je je paard dan wel vaker zou moeten laten bekappen?
Marcella schreef:Op zachte ondergrond ben ik geen enkele hoefschoen nodig, maar helaas hier grotendeels allemaal asfalt waar ik op moet rijden. En dan ben ik wel hoefschoenen nodig rij namelijk heel veel buiten en dan ook aardig wat km's.
In de paddock was om even te kijken waarom ik ze buiten verlies als je er namelijk op zit is dat zo moeilijk te zien.