Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jannepauli schreef:Ingrid, als ik me goed herinner schreef jij eerder ergens in dit topic dat Isabella een zieke lever had. Hoe is dat vastgesteld, wat heb je eraan gedaan en hoe was het resultaat, ook met betrekking tot je hoefproblemen?
op mijn bed gelegen....mijn stalgenootje had gevoerd en belde dat ze stond en dat het goed ging.
dan kun je zelf weer even bijkomen en het eventjes van je afzetten. Blijf vasthouden aan de kleine stapjes vooruit!
dat is echt extreem lang voor Aurora en ik ben blij dat de snelle groei van haar hoefjes voorbij lijkt te zijn.
En lopen kan ze weer prima.

Kymalin schreef:Nee, nog nooit van gehoord. Voorhoeven van mij paard zijn trouwens zwart dus dan zal een eventuele verkleuring sowieso minder opvallen denk ik....
randie schreef:@ timber, hoe is het nu met je paard?
....... dus ergens hoop ik nog steeds op een hoefzweer die er nu aan de voorvoeten ook uitkomt. Hoewel hopen, als een paard binnen een maand 3 hoefzweren heeft dan is er wat anders aan de hand dus echt gelukkig hoef ik daar nog niet van de worden vrees ik 
. Timbers schreef:Raar he Es d'r voeten en kroonranden voelden vandaag pas voor het eerst warm....... dus ergens hoop ik nog steeds op een hoefzweer die er nu aan de voorvoeten ook uitkomt. Hoewel hopen, als een paard binnen een maand 3 hoefzweren heeft dan is er wat anders aan de hand dus echt gelukkig hoef ik daar nog niet van de worden vrees ik
even een knuffel voor alle zieke paardjes en hun baasjes
Janouk loopt voor de koets onregelmatig in de rechterwendingen. Alles al veranderd. Maar wij kunnen niet vinden wat het is. Bij de buigproeven is ze regelmatig en als ze los loopt ook. Maar voor de koets en onder het zadel niet.
.
hopelijk valt het mee!