Hinke schreef:@dierrjec fijn dat die van jou weer goed gaat? Mag je nu ook weer rijden? Ik wil je filmpje Wel zien.
@nvanriet gek dat zijn gangen Anders zijn. Heb je mss een filmpje?
Mijn Paard gaat Wel ok. Ze heeft geen last van haar been en loopt niet kreupel. Toch kunnen we nog niet opbouwen onder het zadel en dat zal ook nog Wel ff duren. Zolang het been nog dik is het iig nog niet goed.
Ik heb eindelijk weer tijd om te reageren hahah.
Hier nog het filmpje van toen: https://www.youtube.com/watch?v=RoHF88rY63I
Rijden konden we het niet noemen, was meer erop zitten en beetje hobbelen. Nu zit ik er al helemaal niet meer op. Rechtsachter is ze nu niet meer goed, omdat ze midden augustus flink heeft vast gelegen in stal. Donderdag komt de thermograaf voor d'r. Ben toch wel heel benieuwd hoe heel d'r lichaam op zoiets eruit ziet.
Supervixen, mijn paard had dat idd ook na het koelen, ze liep niet stokkreupel, maar wel minder. Zal wel komen doordat het koud is en minder soepel is denk ik.
PPPeet, ik voerde alleen hoofcomp bij ter bevordering van d'r hoeven, maar niet iets specifieks voor d'r pezen. Wel naar zitten kijken, maar uiteindelijk niet gedaan, omdat ik liever het supplement voor d'r hoeven bleef voeren.
Nathalie02, jullie zien er beide blij uit, super
Balen van de mok bij Indra, hopelijk is dat ook weer snel weg.
Esther28, wat balen. Spannend, hopelijk komt er niks ernstigs uit het onderzoek.