Yellowfish schreef:Zo vanaf de foto lijkt ze er inderdaad prima uit te zien, maar als je haar achterhand en een deel van haar buik in het echt ziet is het spierverlies echt om te huilen. Ze heeft inderdaad wel een heerlijke vacht dit jaar, en godzijdank geen regenschurft *klopt af* ! Dat over het cortisol-gehalte had ik inderdaad ook gelezen, daarom ben ik me er nog even iets meer in aan het verdiepen om te voorkomen dat er een verkeerde diagnose gesteld wordt.. voorzover je dat kunt voorkomen natuurlijk
Spierverlies heeft Essie ook enorme last van.....hoe oud is Perdy (zo heette je paardje toch

Maar ik zit er ook aan te denken hoor om Es op Cushing te laten testen....vorig jaar speelde dat al door mijn hoofd omdat haar vacht leek te krullen. Maar toen kwam ik er achter dat dat meer kwam door het natregenen en weer opdrogen want als het langere tijd droog was had ze nergens last van

Weet iemand in dit topic waarom het cortisol gehalte om deze tijd van het jaar hoger is dan normaal? En wanneer het weer lager zou zijn?