jackie schreef:
ik geloof daar eerlijk gezegt niet in....ligt zeker ook aan de ernst en of de oorzaak in het lichaam te stoppen is,hoeven repareren die aan een ziek lichaam vastzitten heeft weinig zin.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SpikyBlue schreef:Aha...
Volgens deze site is een sincker geen probleem en gemakkelijk op te lossen http://swedishhoofschool.com/PDF-Articles/Sinker.pdf
Citaat:ik geloof daar eerlijk gezegt niet in....ligt zeker ook aan de ernst en of de oorzaak in het lichaam te stoppen is,hoeven repareren die aan een ziek lichaam vastzitten heeft weinig zin.
RonAalders schreef:Ik hoop dat dit zo een beetje duidelijker geworden is.
paars schreef:Die extreme vorm van afwikkeling door een ijzer dat ongeveer direct onder het COA ondersteunt, hebben we dacht ik hier pas nog toegepast zien worden?
capopjekop schreef:We zijn weer terug, helaas zonder de kliniek gezien te hebben.
lolclub schreef:@JP
Kan het misschien wezen dat het littekenweefsel wat boven de kroonrand zit ook naar binnen is gegroeid en tegen een zenuw aandrukt ?
Vergelijk het eens met een likdoorn, een ieder die dat al eens gehad heeft weet hoe pijnlijk het is.
Is het plekje ook hard en eeltig ?
bnalover schreef:Hoii ..
Ik heb een pony'tje van 17jaar oud, Beauty.
Ze heeft afgelopen zomer ongeveer 5x hoefbevangen gehad.
( Eind juni - begin juli. midden juli - eind juli. begin aug. - midden aug. eind sept. - begin oktober)
De dierenarts had toen gezegd : 'als ze het nog 2 à 3 keren heeft, zal het misschien
wel het einde zijn.
Zou ze dit jaar mij verlaten als ze het dit jaar nog eens heeft?
Ik verlang namelijk wel naar de lente & zomer, maar als ik dan aan haar denk,
geef mij maar liever de herfst of winter..
Ze staat op een schrale weide .. Maar dat helpt niet he.
janouk schreef:@jp
is de gevoelige plek geen gevoelig overblijfsel van het wondje (waarschijnlijk geraakt?) en dat het niets te maken heeft met de hoef?
bnalover schreef:Hoii ..
Ik heb een pony'tje van 17jaar oud, Beauty.
Ze heeft afgelopen zomer ongeveer 5x hoefbevangen gehad.
( Eind juni - begin juli. midden juli - eind juli. begin aug. - midden aug. eind sept. - begin oktober)
De dierenarts had toen gezegd : 'als ze het nog 2 à 3 keren heeft, zal het misschien
wel het einde zijn.
Zou ze dit jaar mij verlaten als ze het dit jaar nog eens heeft?
Ik verlang namelijk wel naar de lente & zomer, maar als ik dan aan haar denk,
geef mij maar liever de herfst of winter..
Ze staat op een schrale weide .. Maar dat helpt niet he.
Nado schreef:Maar ik moet zeggen dat ik wel even van mijn padje af ben, Nado, cushing, en nu ? Hoe lang zou hij het al hebben, hoeveel zou dit HB etc in het verleden kunnen verklaren, hoe moet ik hier nu mee omgaan, wat betekent dit voor zijn levensverwachting.... ik weet het allemaal even niet meer...