Somebitch schreef:hmm wat raar zegKon hij niet direct een kreupelheidsonderzoek doen dan? Bij mij werd altijd alles in 1 afspraak bekeken en gedaan...
Ja, baalde wel een beetje, zat net in de auto toen hij belde dat hij 3kwartier vertraging had, ben maar doorgereden en de stal opgeruimd. Hij kwam 'n uur en 'n kwartier later, dus liep verschrikkelijk uit en had geen tijd meer. Nu zit je met pijn in de je buik tot woensdag

Kon hij niet direct een kreupelheidsonderzoek doen dan? Bij mij werd altijd alles in 1 afspraak bekeken en gedaan...
)
Dus voor de verandering maar weer eens de dierenarts gebeld omdat ik op m'n dood was dat ze HB was, gekomen, zij vermoed dat ze idd tegen HB aan zat, maar dat ze (omdat vrnl slecht op achter liep) ze slecht liep omdat d'r benen zo dik waren... Dus pijnstilling en vochtafdrijver gehad en toen ik naar huis ging zag ze er al wat beter uit. Maar wel m'n afspraak voor vandaag geannuleerd, heeft totaal geen zin. 's Avonds zag ze er al 10 beter uit, benen al dunner, liep 10x beter, dus wel een opluchting.