Heeft hij wel winterhaar of is dat in Frankrijk nog niet aan de orde.
Ik heb hier nu zo'n natte baal haar staan, waar ik niet meer van kan zeggen of ze nu te dik of te mager is. Zelf vind ik haar van achteren wat dun, maar die hangbuik die blijft

Zojuist de hoefjes gereinigd (vanmiddag komt het kunststof eronder en ze moesten goed schoon zijn). Ik bedacht me dat ik het best even door het lange gras kon lopen. Isabella was daar al lang niet meer geweest. Liep voorzichtig mee over haar korte weitje tot ze het zachte gras onder haar hoeven voelde. Het duurde slechts een paar minuten voordat ik mijn oude pony weer terug had. Ze stapte goed door, vol interesse naar het gras kijkend natuurlijk (en ook af en toe een hap nemend, ontkom je niet aan als het op bijna neushoogte voorbij komt), en toen ging ze dribbelen als vanouds als iets interessant is en ik niet snel genoeg doorloop. Mocht ze niet, dus ik inhouden en madame ging bokken en vooral steigeren (dat doet ze niet zo vaak, maar het was nu een uiting van energie die beter op de achterhoeven dan al bokkend op de voorhoeven gedaan kon worden). Toen ik haar mee terug wilde nemen, wilde ze niet en ging ze wel heel erg extreem maf doen. Met 4 benen tegelijk achterwaart wegspringend, om maar niet door het hek te moeten terug naar haar eigen domein. Oke dan ... ze kan het nog. Als ze maar geen pijn aan de voetjes heeft