Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_arjolein schreef:Vervelend Mindim! Hopelijk gaan de supplementen je helpen. Had je paard ook klachten met rijden?
Ik vind het ook lastig om op internet daar informatie voor te vinden. Mijne heeft in de linker kogel voor al flinke artrose maar heeft nog geen pas kreupel gelopen. Ik merkte het omdat hij 1 rondje wat stijf liep in draf. Daarna was het over. Veearts gaf ook aan dat ie absoluut niet raar liep. Maar vond het toch heftig wat er uit de foto's kwam en Ik vind het ook lastig met rijden wat kan wel en niet.
Marije_1997 schreef:M_arjolein schreef:Vervelend Mindim! Hopelijk gaan de supplementen je helpen. Had je paard ook klachten met rijden?
Ik vind het ook lastig om op internet daar informatie voor te vinden. Mijne heeft in de linker kogel voor al flinke artrose maar heeft nog geen pas kreupel gelopen. Ik merkte het omdat hij 1 rondje wat stijf liep in draf. Daarna was het over. Veearts gaf ook aan dat ie absoluut niet raar liep. Maar vond het toch heftig wat er uit de foto's kwam en Ik vind het ook lastig met rijden wat kan wel en niet.
Mijne heeft op dezelfde plek atrose (mate er van weet ik even niet meer) dierenarts zij dat dressuur matig b/l niveau prima moet kunnen. Voor ons ligt dat nog even wat verder weg maar denk dat het ook wat proberen is en kijken wat je paard aankan.
M_arjolein schreef:@[***] dat is wel sneu dat ie dan zo graag wil! Hopelijk kan je misschien over 4 weken wel weer wat opbouwen.
@Mychoice dat doe ik ook 20minuten instappen en ook lang uitstappen.
Qua supplementen heb ik Glucosamine op aanraden van dit topic, Msm en Kurkuma met zwarte peper
DoretteK schreef:Nee nog niet. De dierenarts raadde wel glucosamine aan, en heb al wat lopen rondkijken op internet. Maar heb even geen overzicht meer van wat ik het beste als eerste kan aanschaffen. Dus daar ga ik vanavond nog even goed naar kijken.
Maar tips zijn natuurlijk welkom!
Marije_1997 schreef:Glucosamine MSM van pharmahorse, tenminste men zegt dat het goed ondersteund. En heb het idee dat het die van mij ook goed helpt. Achter was ie ook iets gevuld in de kogels. Maar dat lijkt nu niet meer het geval te zijn.
Waar de atrose echt vastgesteld is blijft het echter dikker als de andere kogel voor. Dat zal ook wel zo blijven denk ik.
Maris schreef:41 dagen is idd vrij krap om resultaat te zien. Maar dat is toch best moeilijk beoordelen misschien omdat je paard ook ingespoten is.