Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suleilitha schreef:Maar wat wij zien op de filmpjes zijn paarden die niet zuiver lopen, erger nog, waarbij de draf een soort viertaktgang is en dat stuit mij toch wel enorm tegen de borst. Ik zou er meteen afspringen als mijn paard zo liep... en me afvragen wat hij mankeert!
scoxxx schreef:Nou ja zeg... wat een onzin Eleonoor.
Je bent een gediplomeerd vee-arts Eleonoor? Want dan zou ik waarde hechten aan je uitspraak.
Je plaatst wel vaker denigrerende reacties die nergens op slaan.
Een gediplomeerde veearts weet absoluut het verschil tussen een kreupel paard en een vreemd lopend paard... zeker op de 100-km wedstrijden.
suleilitha schreef:Ik ook wel Needje, maar ik verwacht dat we Arno binnenkort wel tegenkomen op concours, met zijn camera en daar wacht ik maar even op. Ik weet ook niet hoe de slowmotion functie werkt, ben niet zo'n techneut. Ik kan je wel verzekeren dat mijn knol geen tactfouten maakt want die kun je niet alleen zien, maar ook horen en voelen tijdens het rijden en doorgezakte kogels heeft hij ook niet. Er wordt bij ons dus wel degelijk gelet op de voetas.
We hebben momenteel een paard staan wat weggaat omdat die wel erg weekgekoot is. Voor mij meer dan genoeg reden om er vanaf te zien.
suleilitha schreef:Nee, het zijn vaak van die co-assistentjes en die willen geen afkeuringen, het zou ze in de toekomst eens kunnen achtervolgen.
On the other hand, ik heb bij aangespannen marathons wel vaak meegemaakt dat een onregelmatig lopend paard of eentje met afwijkende gangen, uit de strijd werd gehaald.
Meerdere keren zelfs door onze eigen DA, maar die is streng. En rechtvaardig!