Super dat je paard nu weer loopt. Zoals Obelix altijd zegt: "Het zijn rare wezens die paarden".

Sommige dagen was zij zo slecht, dat ik huilend voor haar boxdeur stond en belde voor de DA om haar de volgende ochtend te komen laten inslapen. En vervolgens de volgende ochtend een vrolijk paard aan te treffen, die nog wel zwaar kreupel was, maar heel monter naar buiten strompelde en lekker ging eten.
Het heeft mij geleerd even een paar dagen aan te kijken.
Zo nu ga ik heel hard duimen, bidden en hopen dat je paardje zo in een stijgende lijn positief nieuws blijft brengen.
Ik ga mijn haflinger zo wassen (7.00 u s morgens) want wij hebben vandaag IBOP voor het sportpredikaat. Koets, tuig en de rest is schoon. Nu de Haflinger nog. En dat is een smerige tark.

Hopen dat ze goed regelmatig is. De proef is niet zo moeilijk, maar ze was van de week onregelmatig en dan krijg ik de meest enge dromen. Door het hele geval met Image verwacht ik steeds het ergste.
maar dat zullen jullie wel herkennen. Als je paard eenmaal hoefbevangen is geweest, ga je nooit meer gemakkelijk met blessures om. Zo een diepe indruk maakt het ziekteproces.