Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Ach weet je , ik ben straks allang blij als mensen in gaan zien dat de traditionele manier niet de manier is ...
Een paard hoort niet op de hoefwand te lopen ( al beweren de van Nassau,s dat nog steeds) Elk paard wat ik straks kan helpen met het in een natuurlijke balans bekappen van de voeten is er een .
Daarom heb ik nu voor dit vak gekozen , zal er niet mijn volledige broodwinning uit kunnen halen , maar wel voldoening , zeker omdat er hier in het zuiden wel vraag is maar eigenlijk geen aanbod , mijn as collega,s komen allemaal van verder weg , midden of nog hoger in het land ..
Sansje schreef:Persoonlijk luister ik liever naar mensen die hun argument goed uiteen kunnen zetten zonder daarmee naar een ander systeem te wijzen. Ik kom er voor mezelf steeds achter dat ik van verschillende stromingen steeds iets leer en dat weer toevoeg aan mijn eigen pakketje. Zo is dat mijn persoonlijke samenraapsel van ideeën over huisvesting, training enz geworden. Denk dat dit voor veel mensen zo werkt.
scoxxx schreef:Kijken en vergelijken doe je in een gezamelijke discussie, het liefst met foto's.... maar kan ook zonder foto's.
Arabesk schreef:Ik zal volgend weekend eens foto's maken van het welbekende probleem 'mijn paard slijt zijn achterhoeven vierkant af' en de bijbehorende oplossing. (maar eerst maar weer eens een weekje werken...)
Arabesk schreef:Ik zal volgend weekend eens foto's maken van het welbekende probleem 'mijn paard slijt zijn achterhoeven vierkant af' en de bijbehorende oplossing. (maar eerst maar weer eens een weekje werken...)
Hilli schreef:scoxxx schreef:Kijken en vergelijken doe je in een gezamelijke discussie, het liefst met foto's.... maar kan ook zonder foto's.
Kijken zegt het al: je hebt er beeld bij nodig. Dan is meer het euvel dat de titel de lading niet meer dekt. Tijd voor iets nieuws dus!