Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IVAANAA__ schreef:hier slecht bericht. ik kreeg bericht dat me paard uit de verzekering word gezet ivm te hoge claims? jullie ervaring mee mag dat zomaar?
IVAANAA__ schreef:ben bij hippozorg. ga morge na bellen want hij mag pas afgekeurd zijn na aanleidimg van de dap zijn keuze tog hij was alsnog wel redelijk positief. dus of ze hem nu voledig afkeuren of aleen zijn voorbenen eruit halen is nog onduidelijk. hij zal volgens brief tot mei verzekerd zijn. dus claimen tot die tijd dan nog bedacht ik zo. heel vreemd en onduidelijk allemaal. word vervolgd.. betaal je dan al zolang voor met een super uitgebreide verzekering
IVAANAA__ schreef:ik ben dus uit de ziektekosten gegooid. alleen nog verzekerd voor de dood. betaal je dan 90 pmaamd voor. zonder aankondiging of iets. morge was weer een andere persoon er.. maar schakel mooi mijn rechtsbijstand in..
IVAANAA__ schreef:nou nog even een berichtje van de hippo zorg. het is dus zo als je teveel claimt als hun vinden. ze gewoon jou eruit mogen gooien. dat recht hebben ze zeggen ze. polis staat 5000 pjaar. zijn we nog lang niet aan.. maar neehoor wij hebben gewoon dat recht maak niet uit welk bedrag. fijn he zo verzekering. dus de rechtsbijstand zit erboven op. heb dit nog nooit meegemaakt..
Somebitch schreef:Even positief nieuws hier, maar die van mij heeft de eerste wedstrijd na zijn blessure van het weekend goed uitgelopen, 41 km.