IVAANAA__ schreef:hier nog nieuws? vanmiddag moet ik voor controle. fysio sandra vetter is erook bij en de hals en schouder worden ook gelijk gescand. ben heel benieuwd wat eruit komt..
Succes, bij de Raaphorst?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
luckyboy5 schreef:Na al de nare en verdrietige berichteneven een positief , een misschien iets opbeurend verhaal.
Hier na 5 maanden super positief nieuws. Ik mag met mijn ijslander gaan draven , en over 3 weken mag ik er ook alweer op.
De bovenste pees die helemaal stuk was is heel mooi genezen : het lidtekenweefsel zag er heel mooi en rustig uit, en de lange (oppervlakkige) buigpees waar wel 10 cm haarscheuren in zaten zag er ook super uit.
Maar het mooist van al was dat hij 4 maanden alleen maar heel voorzichtig gestapt heeft, eerst op paddock en daarna in de wei, en dat hij de laatste 2 weken heel lijp doet in de wei: galoppeerd, draaft en steigert. Het doet hem overduidelijk allemaal geen pijn meer![]()
Ik ben zo blij!! 5 manden geleden was de blessure zo ernstig dat de dierenarts geen enkele garantie wilde geven of het ooit goed zou komen ,zelfs niet of hij weer "blij" in de wei zou kunnen staan, en nu mag ik er weer op!!!
luckyboy5 schreef:Mijn blije nieuws was van korte duur. Ze zijn bij ons aan de omheining bezig en waarschijnlijk heeft hij lopen rennen in de wei. Resultaat : voor én achter mank lopen...![]()
En ik was zo blij..... Weet nu echt niet meer of het ooit nog wat gaat worden. In de wei kun je er inderdaad niks "aan doen" om te zorgen dat hij rustig blijft. Toen het zeer deed bleef hij wel rustig , maar nu dus schijnbaar niet meer, en dan gaat het vanzelf weer zeer doen...