Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lolclub schreef:@JP
Fijn paard op dat filmpje, lekker achterbeen gebruik
Ik kan Carl niet zo goed verstaan helaas, het is net te zacht om het te kunnen volgen.
mysa schreef:Een vraag, alleen voor mij nuttig misschien: wie heeft een bevangen paard/pony (gehad) die eerder wat aan de magere kant is dan te dik? Ik heb er zo één namelijk.
Liene schreef:Jannepauli, ik vroeg een aantal pagina's geleden aan je wat er net niet goed was aan die scheve calcium fosfor verhouding van F4F, maar ik denk dat je er hebt overgelezen ?
Ik zou het graag willen weten
Jannepauli schreef:Ik heb ook lucerne gemengd met F4F maar ben daar vanwege de scheve calcium|fosfor verhouding toch weer van teruggekomen en gebruik nu Safe & Soud, met alles erin. Wel zo makkelijk, verhoudingen geod op elkaar afgestemd. In de Subli-lucente zaten als extra toevoeging: stenen! In praktisch alle andere lucernes bomvol suiker(Melasse)
mysa schreef:Maar toch...........ik denk wel dat het in haar geval grasgerelateerd is, ik geloof dat ze't gewoon niet op de goede manier verteerd, dus endotoxinen. Maar bij Bret was de hb toch secundair, dacht ik?
Handig om te weten. Hoe kom je erachter wat wat is trouwens??Citaat:IR/EMS wordt wel al uit elkaar getrokken en Cushing heet nu PPID