Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jitske_ schreef:Nee, ik denk het niet. Heel vaak gaat iets heel lang goed maar dat wil niet zeggen dat de situatie per definitie goed IS. Je kunt heel lang roken zonder ziek te worden toch?
De Kroonrand staat duidelijk onder druk en die wijkt omhoog, ook zie je een lijn in de kwartieren in de lengte,ook een teken dat de boel onder druk staat. Dus dat kan heel lang goed gaan, maar op een gegeven moment niet meer en dan is het mis.
Jannepauli schreef:Open teenijzer is om de druk van de toon af te halen..
romeorowan schreef:Mirthe: ik ga er van uit dat als een paard hoefbevangen is geweest, dat niet na een paar weken weer over kan zijn.
Zoals ik al eerder geschreven: zolang er nog iets van de ontsteking aanwezig is, zal dat zomaar, ogenschijnlijk zonder aanleiding, weer opvlammen. Net als de vingernagel die een tik heeft gehad en loslaat en die steeds opwipt door aanraken en stoten.
Waarschijnlijk heeft de dierenarts groen licht gegeven om weer te rijden, maar persoonlijk zou ik een eerder een paar maanden wachten en zorgen dat het ze weer 100% in orde is.
Wel erg vervelend voor je.
Kymalin schreef:Ze is in ieder geval een echte vechter! En volgend voorjaar weer eens kijken hoe of wat lijkt me heel realistisch. Komt vast goed!
Timbers schreef:Van de week was ik weer even van slag omdat iemand zei: als ze in het wild had gelopen was ze al opgevreten dus wil je hier nog wel mee doorgaan
Timbers schreef:NEE, ik heb vandaag besloten mijn eigen gevoel te volgen en goed naar mijn paard te kijken en luisteren....op dit moment "zegt" zij me in alles we vechten er voor en ik kan dit aan. Nou dan doen we dat paard