Ben lichtelijk gefascineerd door paardenvoeten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is er wel van opgeknapt maar paard heeft uiteraard direct verlof gekregen. Gelukkig is de bovenste laag van de paddock een dikke laag zand, dat lijkt me ook het minst vervelend voor 'm om op te lopen. In de bak uiteraard ook zand, daar wilde hij aan de longe liever niet draven
Was me idd al opgevallen dat hij lateraler was geworden, als één van de andere paardjes op 'm af gaat en 'm opdrijft (hij is nog niet helemaal geïntegreerd in de kudde) zie je 'm eerder richting tölt gaan dan dat 'ie draaft.
smid in kwestie komt op mij heel bekwaam over maar het ziet er zo niet uit als wat ik wil. Het is ook zeker niks persoonlijks maar zeg maar wat ideologisch
) en die zal ik zo uploaden. Ik ben in elk geval blij dat de "toetakeling" wel effect heeft: vandaag was hij samen met z'n haffenvriendje zo druk aan het keten en sjezen in de bak dat een derde ruin letterlijk door het lint ging en ze met z'n drieën daarna nog veel erger tekeer gingen. Boys will be boys enzo

Esthetiek maakt me geen bal uit, ik vind 't alleen niet zo cool om 'm op deze manier te "passeren".
groeit wel weer bij, nu heb je weer een gezond uitgangspunt 
voor het verschil

Ik ben het rond kerst gaan gebruiken, tot eind januari. De rotstraal leek toen weg te zijn. Nu het weer terug is eerst maar laten schoonsnijden en de "oregano" erop. Er zitten nog wel stukjes straal maar denk dat bijna de helft er wel af is. Hij kan nog wel genoeg voelen met z'n voeten hoor, 2,5 jaar geleden heb ik 'm een paar maanden op ijzers gehad en dat vond hij erg eng omdat hij niet meer kon voelen wat hij deed. Maar de druk op zijn stralen is wel minder, wat natuurlijk handig is als de boel gekneusd is.