MarliesV schreef:Naath, geef je nu minder pijnstillers? Want dat gaf je aan in je berichtje over het uitbreken.
Snap dat dit erg naar is dat ze dat doet, maar zou zeker niet minder pijnstillers geven en al helemaal niet als ze er zo afhankelijk van is.
En kan je niet nu al je schoonouders leren om de pijnstillers/ascal te geven in de ochtend zodat je de pijnstilling kan spreiden over de dag?
Schrik een beetje van hoe afhankelijk ze is van jouw tijden. Een uurtje later geeft dus al problemen?
Dat janken is gegrijpelijk, zo frustrerend en zo pijnlijk om je dier zo te zien.
Deb, balen van de uitslag maar hopelijk knapt het op met medicatie!
Ik heb haar nu inderdaad weer omhoog gezet, ik had na het uitbreken een kwart minder op een dag gegeven (3/4 zakje) en dat leek het weekend goed te gaan. Ik heb haar zondag rond half 6 3/4 zakje gegeven en 3 zakjes Ascal gegeven en was gisteravond om 21u op stal. Dat was dus gewoon te laat, daar ben ik dus zelf ook heel erg van geschrokken want dan lijkt het toch weer erger als ze zo snel weer pijn vertoond. Misschien was het de combinatie en minder gegeven en later op stal, maar dan nog mag het naar mijn idee niet zo verslechteren. Gisteravond dus weer teruggegaan naar 1 zakje en 4 zakjes Ascal.
Ik was idd van plan om volgende week mijn schoonouders het te leren, we hebben nog 2,5 week maar ik krijg haar voor die tijd niet van de pijnstillers af.