Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Oei, dat is een goede tijd al. Kan ik me goed voorstellen dat je stappen dan al erg fijn is!
Vrijdag komt hier de DA om te kijken wat er aan de hand is. Ze heeft scanapparaat mee dus zo nodig kan er worden gescand. Fingers crossed dat het toch wat onschuldigs is..
Mocht het toch wel zijn pees zijn, hoe lang en hoe is dan gemiddeld het revalidatieproces? Gemiddeld dan natuurlijk, zal per blessure verschillen..
mirgino schreef:Kyrseltje schreef:Oei, dat is een goede tijd al. Kan ik me goed voorstellen dat je stappen dan al erg fijn is!
Vrijdag komt hier de DA om te kijken wat er aan de hand is. Ze heeft scanapparaat mee dus zo nodig kan er worden gescand. Fingers crossed dat het toch wat onschuldigs is..
Mocht het toch wel zijn pees zijn, hoe lang en hoe is dan gemiddeld het revalidatieproces? Gemiddeld dan natuurlijk, zal per blessure verschillen..
ik hoop met je mee dat het meevalt![]()
wat ik hier om me heen hoor is het 3 tot 6 mnd
dat is ook tegen mij gezegd door mijn DA en door de kliniek Lingehoeve
ik loop vanaf 4 aug en zit er nu 2 weken ong op met stap 20min en 1 min draf
ik ga naar de 6 mnd en half jan weer een echo
liedjuh2 schreef:Ik had ditzelfde probleem.
Ik heb toen het advies gekregen om maar een keer door te draven de energie eruit draven. Dat is nog altijd minder schadelijk voor de pees dan dat op en neer springen en draaien op korte cirkel.
Ik je gevoel wat betreft losgooien. Mijne heeft al ruim een jaar niet los gestaan.(november 2013) en mag binnenkort als het weer warmer is, na een goede training weer een keer los.
yarrah schreef:Mijn paard gaat deze week weer naar de kliniek. Hij is achter niet goed. Dit had hij 2 jaar geleden ook al, maar door de peesblessures niet echt naar gekeken. Nu gisteren was het heel duidelijk dat er iets niet goed is. Het lijkt op een stijfheid, maar ik wil gewoon alles uitsluiten.