Kom even onder de steen vandaan

Met Dupi gaat het echt goed. Ik train alweer 5x in de week een half uur ooit wat langer, ooit wat korter. Ook de zijgangen zijn we mee bezig. Vandaag de startpas weer aangemeld en net de 1e wedstrijd opgegeven.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Raamzicht schreef:Fijn om te horen dat jullie dit ook hebben gehad. Maar jullie gaan dan dus ook gewoon met schema verder? Dus niet eerst rust en dan nog week alleen stappen op harde oid?
Edit: been was maar ietsje opgelopen maar wel warm ook.
Fijn dat je over 2 weken scan hebt mirgino? Of eerst nog een keer deze da en daarna scan? Wat gaat hij over 2 weken dan bekijken? Spannend wel
Nathiie schreef:Wij gaan binnen 2 weken weer op controle. Hij staat nu 6 maanden op stal met zijn 2de blessure. Het is nu 3 maand geleden dat er nog een echo is genomen, dus er zou nu echt wel wat beterschap te zien moeten zijn.
Nathalie02 schreef:Mijn veearts heeft er wat onderzoek naar gedaan omdat ze er niet bekend mee was. Ze gaf hierna aan dat het wel bij een nascholingcursus voor veeartsen in Duitsland ter sprake zou komen en ze daar alleen hele serieuze onderwerpen bespreken. Als ik het niet probeer dan heb ik er misschien later spijt van. Mocht het niet helpen dan is het alleen schadelijk voor mijn portomonnee.