Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         lotje5lotje schreef:Weet iemand welke maat Renegade Vipers er overeenkomen met de Renegade Classic maat 0? Ik weet dat ze iets anders vallen, ik kom er niet uit! De maat 0 zit nu prima, maar ik ben aan nieuwe toe en ik wil graag een dichte achterkant ivm stokjes en steentjes die in de Classic blijven steken.

, jullie maken me nu echt blij want hoefschoenen is een onderwerp waar ik helemaal niets van weet.                                                         pien_2010 schreef:xxVon hoe lang heb je met die schoenen gedaan? Hoe vaak moest je de hoeven bekappen, raspen etc? Hoe gemakkelijk of moeilijk gingen ze aan en uit? Hoe zit het met gevaar van verliezen onderweg of dat ze draaien en flapperen (want dan wordt het een experiment met gevaar van leven). Hoe reageerden de hoeven op die schoenen? Etc....ik wil graag alles van je weten

en op ons gemak in het zonnetje ben ik een half uur bezig geweest om zo alle hoefjes op te meten en op de foto te zetten. Over 6 à 7 weken vlak na het bekappen gaan we dit met hulp van mijn vriendin nog eens herhalen. Want alles heel duidelijk fotograferen alleen, dat valt glad niet mee. Maar Polie en ik hebben het leuk gehad zo samen en het is goed om de band die we hebben te voelen. Mocht het ooit zo ver komen dat we hoefschoenen gaan kopen (half april wordt dat dan) en dus passen dan heb ik daar alle vertrouwen in. Komt helemaal goed.