Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwerte schreef:arabesk, ik vraag me af waarom je onze opmerkingen over je stukje over verzamelen/knakken luchtpijp/gaten in pezen etc volledig negeert?
Arabesk schreef:Zwerte schreef:arabesk, ik vraag me af waarom je onze opmerkingen over je stukje over verzamelen/knakken luchtpijp/gaten in pezen etc volledig negeert?
sommige mensen zitten niet de hele dag achter de computer, maar rijden liever op hun paard
suleilitha schreef:Sommige mensen zitten noodgedwongen even binnen wegens een griepje
Ik ben nog steeds een beetje verbaasd over een bewering eerder in dit topic, dat er bij het rijden in een bak sprake is van schuren van weefsel over bot, kan iemand dat nader verklaren?
Gezond bot is glad en gezonde spieren en pezen zijn dat ook.
M.i. is er pas sprake van schuren als de weefsels zijn beschadigd.
suleilitha schreef:Sommige mensen zitten noodgedwongen even binnen wegens een griepje
Ik ben nog steeds een beetje verbaasd over een bewering eerder in dit topic, dat er bij het rijden in een bak sprake is van schuren van weefsel over bot, kan iemand dat nader verklaren?
Gezond bot is glad en gezonde spieren en pezen zijn dat ook.
M.i. is er pas sprake van schuren als de weefsels zijn beschadigd.
Needje schreef:Ik vind het nu wel erg persoonlijk worden allemaal.
Of ligt dat aan mij?!
Arabesk schreef:Tja ik kan me ook niet geheel aan die indruk onttrekken.
Het is een kwestie van willen slaan, alleen de stok moest nog even gevonden worden. Dat die stok niet meer dan een uitgedroogd twijgje is dat bij de eerste beste beweging al afbreekt, schijnt niet tot iedereen door te dringen.
Needje schreef:Nouja, het gaat over landen van voeten en niet over iemands rijkunst.
Lovely schreef:Scoxxx, soms zie ik foto's van endurance paarden waar ik bij bedenk dat ik mijn paard nooit zo zou willen hebben lopen en al helemaal geen 30 kilometer lang.