madelon31 schreef:Hoe ben je er achter gekomen dan? Die van mij is ook nooit kreupel geweest en van de een op andere dag was hij ineens kreupel. Van galop naar draf en toen ging het mis. 12 weken stok kreupel en toen na foto's nemen kwamen we erachter.
Omdat er bij de keuring foto's werd gemaakt. (gewoon voor de zekerheid, we hadden niets door) en toen kwam dit eruit.
Ik rijd nooit in de bak. Hij staat hier altijd buiten met andere paarden zonder ijzers (omdat hij ze niet nodig heeft, misschien in de toekomst wel maar dat zien we dan wel weer) Dus gewoon altijd buiten. Hij is erg werkwillig en absoluut niet lui, maar soms in de berm loopt hij dus wel ongelijk, dat kan toch geen schade oplopen omdat hij KHO heeft!?
Het enige wat ik soms weleens opmerk (omdat ik heel goed op hem let nu ik weet dat hij HKO heeft) is dat hij soms meer gewicht zet op 1 been, dus hij zakt dan een beetje door zijn been heen. (ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen, komt dit ook weleens voor bij jullie?) Ook is dit álleen maar in stap en op harde ondergrond.
Zit er bij jullie trouwens veel verschil bij de voorhoeven? dus eén heel stijl hoefje? bij mij nog niet, maar dat zal op latere leeftijd wel komen.