Is het zo dat als het been dunner wordt (minder vocht) het ook automatisch van binnen beter zou moeten zijn? Dat vraag ik me eigenlijk af nu,.. het lijkt beter te gaan sinds een week of 3. Been is niet meer warm en dunner en ook al doet ie debiel in de wei, het blijft nu constant... erg fijn
Als mensen vragen: hoe gaat het met je paard vind ik dat altijd zo lastig,.. kan er niet inkijken. Maar zou wel denken dat het beter is, als het been niet meer warm is en dunner is en dunner blijft na rennen.
Ben eens aan het kijken voor andere stallen,.. ergens wil ik niet weg, maar aan de andere kant, als ik nooit meer in de bak kan bij ons en altijd maar weg moet met de trailer zie ik ook niet zitten. Plus brokken zitten er bij in in het stalgeld, maar dat is basisbrok dus ik moet ook altijd nog ander voer zelf extra betalen. Al met al,.. toch maar eens rondkijken, maar het kost nogal wat tegenwoordig. Zoek nu maar iets met een goeie bak of in de buurt van de manege zodat er altijd een goede bak is... nu maar eens alle voors en tegens afwegen en de prijzen vergelijken.
Had vanmiddag een adres gevonden bij een zorgboerderij,.. was alleen 15 km rijden. Maar de prijs was erg fijn voor all in. Van de week eens kijken daar,.. de clienten zullen dan je paard verzorgen en ik denk dat de mijne al die aandacht alleen maar fantastisch vindt.