Ireen_ schreef:Singasong, kun je met reiki op afstand ook iets met het gedrag van een paard? Yade van mij heeft tot haar 7e bij haar fokker gewoond, ze was nog helemaal groen en had nog niks van de wereld gezien. Ze is dus behoorlijk laat ingereden, aan verkeer gaan wennen, etc. Ik heb geen problemen met haar en ze doet het erg braaf, maar ze kan zo onzeker zijn en enorm veel spanning opbouwen (ze staat dan letterlijk stijf van de spanning) en dat vind ik soms zo sneu voor haar. Kun je daar met reiki invloed op hebben?
Dat zou wel invloed moeten hebben. Maar ik heb geen idee hoe sterk de Reiki energie zal zijn. Ik stuur trouwens alleen 'komische' energie en krijg er geen 'dingen' bij door. Nog niet, hoop dat dat ooit nog eens komt
Ik zie alleen wel hele mooie kleuren als ik Reiki geef maar daar heb je niet zo veel aan
Ik weet van mijn Reikimaster dat als zij op afstand Reiki stuurd, ze dit 5x doet op verschillende dagen dus ik denk dat ik dat ook zo ga doen. Ga ik zaterdag allemaal overleggen.