Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Berdien schreef:Heel snel, binnen enkele weken al.
Ik heb even een vraag. Mijn merrie krijgt nou een kuurtje zand-weg ivm het natte land en haar irritante gewoonte om, modder of geen modder, gewoon grasjes tussen het zand weg te eten. Met als gevolg dat ze waarschijnlijk veel te veel zand binnen krijgt. Afgelopen dagen kreeg ze overdag een beetje muesli met de zand-weg en 's avonds een hapje muesli met de Lubrichon. Vandaag red ik dit niet, zou het ook kwaad kunnen om beide supplementen tegelijkertijd te voeren? Afgezien van de koubaarheid, beide supplementen worden nogal plakkerig als ze in aanraking komen met een vloeistof (speeksel, water, lijnzaadolie).
Story schreef:Wilde even een update plaatsen over mijn pony!
Nu bijna 2,5e maand op een nieuw supplement (Equi Mobility) en het gaat super goed! Ook is afgelopen week de hoefsmid langs geweest en in overleg hebben we zijn speciale beslag (break over met zool) eraf gehaalt. Mede voor de winter en mede om te proberen of hij goed blijft lopen. (heb hem toch het liefst blootvoets) Nu een halve week verder en hij loopt nog steeds goed!!:D:D Ik ben helemaal happy de peppie en we rijden vrolijk onze bosritjes
In de bak loopt hij nog ietwat onregelmatig (wendingen) maar lijkt ook steeds ietsje beter te gaan.
Dus helemaal blij dat het zo goed gaat met hem! Hopelijk houden we dit lang vol zo
Zo fijn gevoel als je de juiste 'middelen' gevonden hebt om het voor je paardje aangenamer te maken