Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zack schreef:@Sannesep
Ik mis de gehele vorming van de hoefballen van jou pony!
Voor de de rest zie ik nog wel wat kleine dingen, maar wacht (ik) maar even op scoxxx wat die te zeggen heeft
Arabesk schreef:e_horse schreef:Ik zou zeggen dat het een verwijding is tussen de gepigmenteerde en de ongepigmenteerde hoefwand? Maar zoveel verstand heb ik hier niet van.. misschien een bacterie?
Ik denk ook dat de hoefwand gescheurd is, dat de binnenste hoefwand en de buitenste van elkaar zijn losgekomen.
Myour schreef:Mijn paardje is nog maar twee, maar er komen geen ijzers onder, under no circumstances. Heb verscheidene paarden gezien wiens hoeven vreselijk slecht waren door het lang op ijzers staan. Zie ook telkens om me heen paarden die heel vaak ijzers verliezen, lijkt me gewoon strontirritant en het is nog een hartstikke duur ook.
Myour schreef:....Ik wil 'm ook niet op ijzers hebben....
Zack schreef:Hahaha ja dat snap ik..
Maar dat zou ik niet kunnen toepassen..
Citaat:De beschreven procedure is slechts een summiere en zeer globale beschrijving om je een idee te geven hoe de kwartierboogjes worden aangebracht. Een meer uitgebreide beschrijving vind je in het multimedia-pakket "Natuurlijk Bekappen".
Zack schreef:Niet?
Das toch ff vervelend..
Hahah nee ik bedoel gewoon de site zelf.
Ze willen iedereen overhalen etc etc etc, maar wat gratis informatie over hoe en wat zit er niet in.